24 april 2010

Dagens vill ha - Sex! ):
Dagens smink - eyeliner, mascara och foundation.
Dagens klädsel - Leggings, linne och en halvarmad tshirt / tröja.
Dagens frisyr - Plattat och nyduschat?
Dagens händelse - Moppe, 01:53 till seven11 ):
Dagens låt - 12 stones - Anthem for the underdog.
Dagens planer - Chilla med Tommy, vart vet vi dock inte.
Dagens saknad - Angelica tbh ):
Dagens dummatse - Att tommy säger att jag legat som en nakenmodell när jag sovit. ):
Dagens sjuka - Hosta! :@
Dagens drog - cola!
Dagens roligaste - Bolt <3 ... (fast det var gårdagen! ):)
Dagens favorit - Tommy!
Dagens köp - Inget än så länge.
Dagens godis - sockrade nappar <333
Dagens humör - mitt helt vanliga jag. Dvs idiotiskt glad och irriterad om det behövs.
Dagens mening - "Jag vill ha fanta, ah kom nu, nu åker vi!" Tommy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar